- Kategorie
- Promocje
- Nowości
- Bestsellery
- Blog
- Kontakt
- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-



Xado EX120 rewitalizant do układu wspomagania 9ML naprawa
- Odbiór osobisty 0
- Paczkomaty InPost 12
- Kurier 15
- Kurier (Pobranie) 20

XADO Rewitalizant II generacji EX120 +12% do układów wspomagań kierownicy i innych układów hydraulicznych.
Mniej nośnika – więcej aktywatorów.
Zmieniony skład w odniesieniu do I generacji rewitalizantów polegający na zmniejszeniu ilości nośnika z jednoczesnym zwiększeniem o 20 % ilości aktywatorów w czystej postaci a do tego bardziej aktywnych(II generacja).
Przeznaczony do zabezpieczania przed zużyciem i remontu odnawiającego wspomagań kierownicy i innych systemów hydraulicznych w pojeździe.
Dzięki o 20% wyższej koncentracji aktywnego środka posiada rozszerzony zapas możliwości odnawiania zużytych powierzchni oraz zabezpieczenia przed zużyciem.
Podczas obróbki zespołów hydraulicznych, formuje na powierzchniach detali tłoczących, elementów wykonawczych i rozdzielaczowych (zaworów) zabezpieczającą warstwę metalowo ceramiczną. Efektem jest odnowienie eksploatacyjnych charakterystyk osprzętu wspomagania hydraulicznego.
.

:
- usuwa bicie pompy wywołane zużyciem;
- obniża siły na kierownicy;
- podwyższa dokładność pracy wspomagania już po 50-100km przebiegu od aplikacji;
- obniża poziom szumów i drgań pompy wspomagania;
- zabezpiecza detale przed zużyciem przy obniżonej ilości oleju.
Porządek stosowania:
Obróbka zespołu z pojemnością układu hydraulicznego 1-2 ltr
- Zawartość tubki wprowadzić w zbiorniczek wspomagania kierownicy – temperatura płynu powinna być na poziomie co najmniej +50 st. C.
- Po wprowadzeniu rewitalizanta, przy pracującym silniku obracać kierownicą przez 5-10 minut nie zatrzymując w położeniach skrajnych.
- Rewitalizacja uważana jest za zakończoną po 50 godz. Pracy(około 1500km przebiegu).

Dozowanie:
- Pojemność układu ltr, 1 - 2 = 1 tubka;, 2 - 5 = 2 tubki; , 5 - 8 = 3 tubki
- Schemat obróbki, jednorazowo.
- Mętny, brudny płyn wspomagania należy bezwarunkowo w całości wymienić na świeży a przy dużym zabrudzeniu – z przepłukaniem.
- Aplikować w ROZGRZANY płyn, min. temp. 500
- Można wymieszać z niewielką ilością rozgrzanego płynu (ok.100ml) i dopiero wlać do zbiorniczka( bardziej wskazane)
Charakterystycznym objawem początku rewitalizacji jest polepszenie pracy wspomagania(spadek siły na kole kierownicy, dokładność pracy, obniżenie głośności) już z pierwszych kilometrów po aplikacji. Jeżeli po 100-200 km przebiegu polepszenie pracy nie nastąpiło, to najprawdopodobniej postawiono mylną diagnozę.
-
Polecane
-
Podobne produkty