- Kategorie
- Promocje
- Nowości
- Bestsellery
- Blog
- Kontakt
- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-



XADO EX120 DO SKRZYŃ MOSTÓW REDUKTORÓW Regen.2x9ml
- Odbiór osobisty 0
- Paczkomaty InPost 12
- Kurier 15
- Kurier (Pobranie) 20

XADO Rewitalizant EX120 do mechanicznych skrzyń biegów i reduktorów 2x 9ml
Przeznaczony do zabezpieczania przed zużyciem oraz remontu odnawiającego mechanicznych zespołów przeniesienia napędu.
Dzięki o 20% wyższej* koncentracji aktywnego środka posiada rozszerzony zapas możliwości odnawiania zużytych powierzchni oraz zabezpieczenia przed zużyciem.
*Odnosząc do produktów XADO: żel-rewitalizant do skrzyń biegów i reduktorów
Podczas obróbki zespołów transmisji mechanicznej, formuje na powierzchniach kół zębatych, wałów, łożysk, synchronizatorów i pozostałych detali metalowo ceramiczne pokrycie. Rezultatem jest przywrócenie geometrii detali.
Rewitalizant stosowany jest uniwersalnie w mechanicznych, zrobotyzowanych, sekwencyjnych a w tym Direct Shift skrzyniach biegów, skrzyń rozdzielczych, mostów napędowych(mechanizmów różnicowych).
Korzyści:
- likwiduje wżery i zadrapania na powierzchniach roboczych;
- optymalizuje ślady współpracy zazębień kół zębatych;
- zapewnia wyraźną oszczędność paliwa(szczególnie w napędach na wszystkie osie);
- obniża głośność i drgania zespołów – 10-cio krotnie;
- podnosi dokładnosc zmiany przełożeń;
- polepsza dokladność pracy synchronizatorów;
- Przy awaryjnym ubytku oleju, pozwala długo(nawet do 1000km) i bezpiecznie eksploatować zespoły napędowe;
Sposób użycia:
Zawartość strzykawki wprowadzić przez wlew oleju(otwór kontrolny) skrzyni biegów, skrzyni rozdzielczej lub mostu napędowego(vide tablica).
Dawkowanie:
Pojemność układu smarowania przekładni a ilość potrzebnych sztuk preparatu:
1 - 2L - 1szt
2 - 5L - 2szt
5 - 8L - 3szt
Stosujemy jednorazowo(wszystkie szt na raz).
Uwagi:
- Rewitalizację uważa się za zakończoną po 50 godz. pracy zespołu (1500km przebiegu)
- Charakterystycznym znakiem początku rewitalizacji jest obniżenie głośności w pracy mechanizmu już w pierwszych kilometrach jazdy po zastosowaniu.
- Jeżeli polepszenie pracy zatrzymało się w jakimś momencie, może to świadczyć o jego dużym zużyciu – niezbędnym jest podwoić zalecaną ilość.
- Jeżeli po 100-200 km jazdy polepszenie w pracy mechanizmu nie występuje to najprawdopodobniej postawiono niewłaściwą diagnozę.
- Rewitalizant jest kompatybilny z wszelkimi rodzajami oleju przekładniowego.
- Nie wchodzi z nimi w reakcje chemiczne, nie zmienia lepkości oraz innych fizyko-chemicznych właściwości.
- Metalowo ceramiczne pokrycie zabezpieczające formuje się w dowolnym, roboczym mechanizmie, jednak gdy zespół znajduje się w stanie krytycznym (zużycie 100%) to bezwzględnie należy wymienić uszkodzone części.
-
Polecane
-
Podobne produkty