




FORTE ADVANCED DIESEL FUEL CONDITIONER CZYŚCI WTRYSKIWACZE EGR KATALIZATOR
✅ Forté Advanced Diesel Fuel Conditioner jest środkiem czyszczącym wtryskiwacze diesla oraz cały układ zasilania. Odpowiada normie paliwowej EN 590.
✅ Spala się bezpopiołowo.
✅ Użyj go, aby przeprowadzić czyszczenie wtryskiwaczy i układu zasilania. Preparat usunie zanieczyszczenia z zaworu EGR, z rowków i pierścieni uszczelniających cylindry, komór spalania i zaworów.
Pojemność: 400ml

✅KORZYŚCI ZE STOSOWANIA ADFC:
- Oczyszcza wtryskiwacze i cały układ paliwowy silnika diesla, m.in. zbiornik paliwa, pompę paliwową z parafiny i wody oraz innych zanieczyszczeń.
- Trwale smaruje wysokociśnieniowy system wtryskowy silników diesla.
- Minimalizuje gromadzenie się nagaru i laku, który tworzy się w rowkach i na pierścieniach tłokowych, w wyniku powstawania przedmuchów z komór spalania do układu smarowania.
- Podwyższa efektywność spalania i minimalizuje ilość zanieczyszczeń w układzie dolotowym, które tworzą się w wyniku działania systemów EGR i przewietrzania skrzyni korbowej.
- Minimalizuje ilość sadzy, gromadzącej się w filtrach cząsteczek stałych, podnosząc efektywność spalania mieszanki.
- Optymalizuje korekcję czasu wtrysku wtryskiwaczy poprzez polepszenie składu mieszanki.
- Zmniejsza proces utleniania się paliwa, a szczególnie w bio-paliwach i mieszankach z paliwem o normie EN 590, zapobiegając jednocześnie rozrostowi drobnoustrojów w zbiornikach paliwowych.
- Skutecznie usuwa parafinę z pompy i filtra paliwa. Zapobiega procesowi kłaczkowania paliwa i w jego wyniku zapychania się parafiną filtra paliwa.

✅SPOSÓB STOSOWANIA:
⭕PROFILAKTYCZNIE (we własnym zakresie)
- Jedną dawkę (400ml) wlewa się do pełnego baku. Wystarczy raz na 15 tys. km
⭕NAPRAWCZO
- Dawki i sposób dozowania ustala się indywidualnie w zależności od usterki oraz przebiegu pojazdu.


✅ CZYSZCZENIE WTRYSKIWACZY
Dobrą praktyką w profesjonalnych serwisach samochodowych jest przeprowadzenie procedur:
- czyszczenia wtryskiwaczy,
- czyszczenia układu smarowania, przed stawianiem jakiejkolwiek diagnozy co do stanu części.
✅ Dzięki preparatowi serwis właściwie zlokalizuje problem w układzie i nie będzie tracić czasu na wymianę sprawnych części, które były tylko zanieczyszczone.
✅ Proces spalania w silnikach wysokoprężnych charakteryzuje fakt, że paliwo drobno rozpylone w gorącym powietrzu samoczynnie zapala się w komorach spalania.
Im drobniejsze rozpylenie, tym łatwiej zachodzi parowanie niezbędne do zapłonu. Pomiędzy momentem wtrysku, a rzeczywistym wzrostem ciśnienia w komorach spalania, które powoduje zapłon, upływa określony czas.
Czas ten nazywa się opóźnieniem zapłonu. Opóźnienie zapłonu w dużej mierze zależy od wielkości wtryskiwanych cząstek paliwa.