



OLEJ SILNIKOWY SYNTETYCZNY ESTRY MOTORSPORT MILLERS OILS CFS 10w60 NT+ 1L

✅Millers Oils CFS 10w60 nt+ to w pełni syntetyczny, wyczynowy olej silnikowy z formułą Triple Ester (potrójnych estrów) oraz technologią Nanodrive Ultra Low Friction. Przeznaczony do zmodyfikowanych silników seryjnych, wyczynowych silników samochodów rajdowych, wyścigowych, zarówno z- jak i bez- turbosprężarek. Znakomity dla silników poddawanych maksymalnym obciążeniom, także tych wysokoobrotowych.
Maksymalna stała temperatura pracy: 125 C, chwilowa maksymalna temperatura pracy: 150 C
✅STOSOWANIE:
Polecany do silników wyczynowych oraz zmodyfikowanych seryjnych, zazwyczaj o pojemności od 2 litrów (z- lub bez- turbo).
Do wyczynowych silników, gdzie najważniejszym kryterium jest maksymalna moc i maksymalna ochrona. Do wszelkich rodzaju sportów motorowych: wyścigów długodystansowych, time attack, wyścigów górskich, wyścigów torowych, rallycross, rajdów, rajdów off-road, baja, itd. Przeznaczony dla profesjonalnych zespołów, ścigających się najwyższym poziomie, gdzie nie ma miejsca na kompromis.

✅Czym jest NANODRIVE:
NANODRIVE to wielokrotnie nagradzana marka Millers Oils, która wykorzystuje technologię cząstek nano , wykorzystywana w najbardziej obciążonych aplikacjach, gdzie komponenty pracują na granicy swojej wytrzymałości.
✅Jak to działa:
W olejach silnikowych, technologia NANODRIVE wykorzystuje zaawansowane cząstki nano, oraz formułę potrójnych estrów, w celu znacznej redukcji tarcia , ochrony przed zużyciem, oraz maksymalnej mocy.


✅Cechy i korzyści:
⭕w pełni syntetyczny olej, który chroni silnik zarówno w niskiej temperaturze przy rozruchu, jak i w wysokiej temperaturze pracy
⭕ formuła potrójnych estrów działa synergistycznie w celu optymalnej wytrzymałości filmu olejowego oraz ochrony przed zużyciem zapewniającej długą żywotność komponentów
⭕wykorzystuje technologię NANODRIVE drugiej generacji, co maksymalizuje moc i moment obrotowy
⭕produkty naszej serii CFS NT+ zapewniają ponad 53% redukcję tarcia*
⭕redukcja zużycia do 48%*
⭕wyższa niezawodność dzięki redukcji awarii komponentów
* w porównaniu do odpowiednika tego oleju przeznaczonego do samochodu seryjnego


✅PARAMETRY:
➡️Maksymalna stała temperatura pracy: 125 C, chwilowa maksymalna temperatura pracy: 150 C
➡️Do użytku w ostro eksploatowanych silnikach pojazdów, których producent zaleca olej 10w40.
➡️Znacznie przewyższa wymagania API SM/CF oraz ACEA A3/B4.
➡️Zapewnia wyjątkową ochronę, zwłaszcza w skrajnei ciężkich warunkach
➡️Lepkość SAE…10w60
➡️Gęstość przy 15 C…0,870
➡️Lepkość kinematyczna w 100 C…23,3 cSt
➡️Lepkość kinematyczna w 40 C… 161 cSt
➡️Indeks lepkości…175
➡️Temperatura krzepnięcia…-42 C
➡️Temperatura zapłonu…226 C
➡️Lepkość na zimno przy -25 C…7,000 cP
➡️TBN mg KOH/g…10,1
✅Każdy olej firmy Millers Oils wyprodukowany jest tylko w jednej fabryce w Millers Oils Ltd Brighouse, West Yorkshire HD6 3DP, UK.